dag 23: Laatste dag

8 februari 2023 - Paramaribo, Suriname

De dag begon met een fikse regenbui. Zie video's

Ook mijn zus en zwager zijn hun spullen aan het pakken. Deze dag staat in het teken van koffers inpakken. Maar toch wil ik nog één dag van de zon genieten nu het nog kan want ik heb natuurlijk al gelezen hoe koud het in Delfzijl is.......

koffer1           koffer

We kunnen terugkijken op een mooie Suriname vakantie 2023 waarin we erg veel mooie dingen hebben gezien, lekker hebben gegeten en heerlijk van de hoge temperaturen hebben genoten.  Toch zijn we benieuwd hoe het met het thuisfront gaat. Hoe  drie van onze kinderen  hun huisjes hebben ingericht....... Drie weken  Suriname is lang genoeg ! O, ik ben bruin ( er )  geworden......

Fijn dat we veel mensen mee hebben kunnen laten kijken en lezen met deze reisblog. Het plan is om een album van de mooie foto's te laten afdrukken.

1. Frits:
    1e foto : bruin geworden
  2. Loes:
    Heel mooi dat jullie hebben genoten. Goede terugreis.groetjes van Loes👋🏻
  3. Arno:
    8 februari 2023
    Wat mooi dat jullie hebben genoten van deze reis👍🏻
    Ik wens jullie een goede en veilige terug reis👌🏼🛫😎🙋🏼‍♂️
  4. Anja Visser:
    8 februari 2023
    Fijn dat juilie genoten hebben wij wensen jullie een veilige en goede vlucht terug op naar de volgende vakantie groetjes uit Spanje Hans Anja
  5. Wiepko de Groot:
    Wij wensen jullie alvast een veilige terugreis! Groeten van Wiepko & Hillie!
  6. Dineke:
    8 februari 2023
    Nou ik heb genoten van je verhalen...een goede vlucht terug....en de kinderen zijn blij als jullie er weer zijn denk ik. Tot gauw in ons kikkerlandje✈️🏡🇳🇱