Waarom Suriname ?

31 januari 2023 - Paramaribo, Suriname

Veel mensen vragen mij vaak waarom wij  op vakantie naar Suriname gaan ? Welnu. Olga, mijn zus , is getrouwd met een surinaamse  man en wonen in Amsterdam. In 2019 werd ons voor het eerst gevraagd of we zin hadden om ook eens naar Suriname te komen. Zij  overwinteren altijd vanaf eind november In Paramaribo. Sinds 2019 zijn  we  medio half januari aangeschoven. We vliegen altijd wel samen in februari terug naar huis.

olga

Het perfect weer is één van de hoofdredenen om terug te keren naar Suriname. Iedere dag lekker warm weer, vroeg ontbijten in pyama op een groot balkon. Reden twee : Je eigen gang kunnen gaan in het apartement. De woning is zo groot dat je kunt terugtrekken als je dat wilt. Reden drie is dat het surinaams eten ons ook bevalt. Het heeft erg veel raakvlakken met het indisch eten.

1. Dineke:
    31 januari 2023
    Hoi Frits...je maakt ons hier jaloers met je mooie verhalen...en ik snap dat jullie net als je zus daar graag vertoeven....en het eten? Het water loopt me in de mond...ik zeg geniet nog lekker verder daar het weer hier is niet de moeite waard om er een verslag van te maken🤣🤣. Groetjes Dineke.